Verden hadde vært et bedre sted uten religion!

 

Krigen mot Taliban og terrorisme i Irak og Afghanistan etter 9/11 er en forkledd krig som egentlig dreier seg om en krig mellom den vestlige gudstroen og Muslimene. Dette på samme måte som de aller fleste kriger opp igjennom historien har hatt rot i strid mellom forskjellige religioner.

Mitt forslag er å forby all religion i verden. Det er jo uansett bare uinteligente mennesker som tror på slikt sludder som er nedtegnet i gamle skrifter langt tilbake i tid for å gi mennesker noe å tro på og samles om slik at styresmaktene fikk mer kontroll over befolkningen.

Dersom religion forbys tør jeg påstå at verden blir et fredelig sted over natten. Det måtte jo selvfølgelig innføres strenge straffer for dem som tror i det skjulte samt offentlig bålbrenning av religiølse skrifter slik at det kan glemmes for ettertiden. Når verden har kommet over dette tullet kan vi stå sammen og kjempe for de viktige målene slik som kampen om miljøet som truer menneskehetens eksistens mer enn noe annet.

 

Har du gjeldsproblemer? Besøk inkassoguiden for gode råd!

Kanariøyene.net

Kommentarer (46)Add Comment
0
Tøv
skrevet av Ateist, november 10, 2009
Å forby religion vil selv gi grobunn for ytterligere konflikter. Det har også med ytringsfrihet å gjøre. Utterligere fokus på utdanning i fattige land derimot, ville hjulpet.
0
...
skrevet av Goyakleh, november 10, 2009
Er du klar over at du har den mest ekstreme tro selv ?
Den ekstreme kapitalismen hvor alt og alle veies i penger ...
Utrydder alle andre som ikke passer inn som urbefolkninger driver en enorm hjernevaskning og ensretting.
Den nye guden , avguden den Globale O ekstreme kapitalismen ............... politidiktaturet
Nevnt med et annet ekstremt dyrt navn "homeland security" (bla. egne sattelitter).Hvilken frihet skal du slåss for når den allerede er i ferd med å bli en illusjon... : i den vestlige verden .............
homland securety.
Guvernøren i Balkh, Atta Mohammad Noor denm nye Ahmad Shah Massoud ...
Britene roper på flere helikoptere som sovjetunionen mens nato er stort sett fraværende i det dagelige liv i store deler av Afghanistan.
Det er et udiskuterbart uansett hva den norske militære toppledelsen skriker over seg om.
Vinner du et slag er det ikke sikkert du vinner krigen ...
0
God tanke, fungerer ikke.
skrevet av Hiro Protagonist, november 10, 2009
>Dersom religion forbys tør jeg påstå at verden blir et fredelig sted over natten.

Det er et elendig utsagn. Det vil umiddelbart utløse en haug med kriger mot dem som håndhever det. Hvem skal det være?

Tanken er god, men du kan jo ikke tro på at dette skal fungere? Fortell hvordan.

Strenge straffer har aldri hjulpet mot noe, demokratiet vant fram i vest-europa selv om straffen var døden. Den preventive effekten mot noe som helst er sterkt oppskrytt og eksisterer faktisk knapt. Tenk på det. Den "fungerer" mot de som ikke utfører handlinger i strid med et forbud, men ikke mot de som "må" eller "trenger".
0
Pandemi.
skrevet av Tor, november 10, 2009
Selvfølgelig hadde verden vært bedre uten religioner. Og hvis FRP kommer til makten snart så har vi en sjangse til å redde norge fra å bli muslimisert innen 30 år. Dette er viktig.
0
Verden hadde vært et bedre sted uten religion!
skrevet av Intelektuell , november 10, 2009
Kan ikke være mer enig. Jeg ser på gud, Jesus, allah og lignende , som en liksomvenn for voksne. En måte å kontrollere mennesker på. Oppfør deg ordentlig, gud ser deg. Til barna sier vi: du må være snill, ellers kommer ikke nissen, i gamle dager var det sikkert populært med: ikke gå til tjernet, da kan nøkken ta deg. det er mange eksempler. Uten religion, måtte vi vært: hard mot de harde(Gammelt jungelord he heh).
De fleste er utrolig redd, for å bli sett på som "ikke siviliserte". De velger snillismen(naiviteten). Det blir nok ikke noe mindre kriminalitet, før vi blir tøffe nok. Jeg blir nok dissa mye, hvis jeg kommer med mine barbariske synspunkter(selv om vi er av, vikinge-ætt)smilies/tongue.gif
Skal ikke ta`n helt ut, i dag.
0
....
skrevet av ballesvans, november 10, 2009
det at verden vil bli et bedre sted uten religion stemmer nok ikke, men det som stemmer er at så lenge det har vært en gud (guder), så har det vært kriging og dreping i hans navn!
slik har det alltid vært og slik vil det nok alltid være dessverre smilies/sad.gif
0
Oppfylles snart!
skrevet av JV, november 10, 2009
Ditt ønske om en verden uten religion vil snart oppfylles. Jehovas vitner har lenge proklamert Bibelens budskap om at FN vil forby religiøs praksis. Dette vil inntreffe om svært kort tid, og føre til at nasjonene kan proklamere "Fred og sikkerhet".
0
...
skrevet av Kristian, november 10, 2009
dette er jo bare tull, tror du hadde passet bra sammen med Hitler jeg, bålbrenning av relgiøseskrifter. tror du skal la folk ha den tro de vil, viss man skal begynne å forby relgion er man ikke noe bedre en de som prøver å tvinge relgionen på en, som jehovas vitner osv...
0
FSM
skrevet av The one, november 10, 2009
Det er selvfølgelig riktig at de fleste religioner skaper krig.
MEN det finnes en religion og en gud som gjør ikke det!
Jeg mener sølvfølgelig FSM.
0
...
skrevet av Frode Kruse, november 10, 2009
Relgioner er livsfarlige, alle som en, og burde vært forbudt og utryddet for lenge siden. Håper det sjer i løpet av min livstid, et forbud mener jeg. Nok millioner av mennesker har dødd av relgion til at det burde holde til et forbud.
0
Enig
skrevet av Frode Kruse, november 10, 2009
Hvor mange millioner menneske skal dø pga. relgion for uvesenet forbys? Det skulle skjedd allerede i opplysningstida, hvis verden var tufta på fornuft.

PS: Ateist. Du er vel egentlig ikke ateist hvis du mener det du skrev.
0
Norge til
skrevet av Olav, november 10, 2009
"Selvfølgelig hadde verden vært bedre uten religioner. Og hvis FRP kommer til makten snart så har vi en sjangse til å redde norge fra å bli muslimisert innen 30 år. Dette er viktig."

Der er jeg helt enig, om vi ikke er strenge på hvem som får komme inn i landet, og ikke minst være påpasselige om hvem som kommer inn på stortinget av ikke-vestlige utlendinger kommer norge til å drukne i muslimer og islamsk kultur. Er vel ikke lenge til det braker løst med hellig krig her heller om vi fortsetter dette "multikulturelle" våset. STEM FRP!
0
...
skrevet av Olav, november 10, 2009
"Utrydder alle andre som ikke passer inn som urbefolkninger driver en enorm hjernevaskning og ensretting. "

HAHAHA, hjernevasking ja....HAHAHA... Finnes det noe mer hjernevaskende en religion? anyone?
0
...
skrevet av Olav, november 10, 2009
Nå er jeg ikke helt tilhenger av at religion skal forbys, men at religionen skal overstyre både stat og fornuftig tankegang er jeg helt imot.
0
...
skrevet av bob, november 10, 2009
Tror du har missforstått den krigen litt.
Den har ikke særlig mye med religion å gjøre men heller at det liger ufatlig mye rikdommer i form av olje og dop som USA får fult styr over dersom de vinner denne okupasjonen.
0
...
skrevet av bob, november 10, 2009
P.S.
Bortsett fra det så har du helt rett at verden ville blitt mye bedre uten religion men litt skeptisk til måten du menner at det skal holdes bort.
Brenning av religiøse bøker kan være greit i enkelte sammenhenger men noe strenge straffer mot troende ville ikke trenges.
De trenges bare å bli behandlet på måten folk behandler psykotiske mennesker nå til dags som tror på usynlige vessner.
0
Jaha, ja
skrevet av Agnostisk Ateist, november 10, 2009
De fleste som instigerer (Heter det det på norsk egentlig?) krig i religionens navn gjør det ikke på grunnlag av religion. De gjør det for makt. Selv uten religion ville vi fortsatt ha mennesker som er sultne på makt, og religion blir bare brukt som en unnskyldning. Uten religion ville de bare ha brukt noe annet for å kontrollere mennesker.

Saken er uansett den at svake mennesker trenger noe å tro på for å føle seg vel. Religion er noe å støtte seg til, og tanken bak det er god. Folk må få lov til å tro på det de vil, i alle fall så lenge det ikke går utover andre menneskers tro.
0
Ateismusologi
skrevet av Stein Harve, november 10, 2009
Er ikke rart mange har dette synet. Skoleverk og skolebøker har i årtier, tilbake til før krigen, vært preget av politisk oppfatning og meninger. Det er ikke uten grunn man eksempelvis kan lese artikler som denne.

Det er også en oppfattelse, mye farget av skoleoppdragelsen, at vitenskap og kunnskap ikke er forenelig med tro og religion. Ser men tilbake på tidenes største tenkere og vitenskapsmenn ser men dog at mange av dem hadde en urokkelig tro på Gud og mange benyttet faktisk mer tid på å studere Bibelen enn noe annet. Dette er det dog mange som er livredde for at man skal lære i skolen. Når det gjelder Bibelen så er den også fylt med oppfordringer om å søke kunnskap og lære.

Man kan også uten tvil kalle ateisme en religion. Da kan du spørre deg hvem er gud i en ateist sin verden? Er ikke det mennesket selv? Tanken på å skulle gå bort fra denne overbevisningen er lite tiltalende for den som tilber sin egen makt smilies/tongue.gif
0
Tulling
skrevet av Satan, november 10, 2009
Å kalle troende for uintelligente er svært frekt av deg.

Selv skyr jeg religion som pesten, men setter ikke nedsettende merkelapper på folk av den grunn. Kristendom, jødedom og islam er en pest og en kreftsvulst, og jeg håper flest mulig folk lar denne gamle gudstroen gå i glemmeboken.
0
Skyldfølelse og benektelse.
skrevet av Troopical, november 11, 2009
Det er lett å skylde på relgion.. lettere enn å skylde på seg selv ihvertfall.
Jeg visste fra starten dette er en krig NATO , norge USA aldri kan vinne.

hadde dem kun vært fokusert på terrorister og ikke sivile så kunne det gått bedre. Hadde dem bygd skoler og sykehus i landet over de kontrollerte områdene så hadde dem fått folket med seg. Men det eneste NATO gjør er å legge ruiner bak seg og bruke tida på å forsvare oljefeltene. ( til kunnskap : afghanistan og Irak har en av verdens største utappa oljefelt.)

Man kan ikke vinne når du ødelegger uskyldiges hjem. krigen mot terror sier folk? Hvilken terror? Taliban hadde jo ikke noe med 911 å gjøre.Taliban er en afghansk millitær national arme det som slåss for USA mot Sovjet. De brukte Taliban fordi de var uslåelige. Og nå klarer de altså ikke å slå landet uten å teppebombe det og drepe flere sivile.

Men det er vel greit for nordmenn så lenge det er svarte som dør? Men sånne invasjoner fører ofte med hat. Som går gjennom generasjoner. OG ikke bli overraska om det blir et terrorangrep i NORGE for å støtte en ny invasjon .. eventuelt i europa.
Poenget er dette er en krig man ikke kan vinne. Vesten kan ikke slå asia. Det går ikke. Kommer aldri til å skje. vestlig millitære har ikke den kulturen asia har. Og den kulturen Asia har er veldig aggressiv og beskyttende.

Så den eneste måten de prøve å vinne krigen på er å vende afghanere mot taliban. Men Taliban trengte ikke gjøre noe. Fordi Nato drepte flest sivile.
De invaderte et land og skapte krig. Og lot det ligge i ruiner.
Det er aldri sjangs at NATO, USA kan vinne denne krigen. Fordi denne krigen vil aldri ta slutt..

Fordi Det er ingen virkelige fiender. Taliban/ Alqaida alt lagd av USA. trent Av USA nettop til sånne formål som det her. En uendelig Krig der det egentlig ikke er noe fiende.
0
...
skrevet av anonym, november 11, 2009
Vold mot vold går ikke, Hvordan kan en norsk soldat stå med våpen i hånda i et land som ikke ønsker soldaten velkommen. Og sammtidig påstå at de er der for fred. Det er urett. Håper enda flere soldater mister livet der nede.
0
Hvordan ville verden sett ut uten religion?
skrevet av Ole, november 11, 2009
Det at religion forbys vil ødelegge livene for milliarder av mennesker. For det første ville det blitt mange arbeidsløse. Det ville også vært skadelig for de som ser opp til Gud og ber om en bedre hverdag. Hva skal de som er fattige og hjelpeløse, eller sivile i krig gjøre da? Det er viktig å ha noe å tro på. Det kan hjelpe oss ved at vi tror at noe passer på oss, og vi får uante krefter (ikke overnaturlige, men mentale).

Er ikke en veldig religiøs person selv, men må innrømme at jeg ber av og til i vanskelige situasjoner.

Hvis religion var forbudt, ville folk kjempet om andre ting uansett.. Mennesker er sånn i helhet.

Og en annen ting er jo alle de fantastiske bygningene som er bygd takket være religion. Det har også samlet mange mennesker sammen og gjort de mest fantastiske ting.

Tenk litt over hva du sier før du snakker/skriver. Verden ville ikke blitt roligere. Tvert i mot ville den blitt et verre sted.
0
Er det mulig
skrevet av Nils, november 11, 2009
Ja, den har du nok tenkt mye på. Av jordens 6 milliarder er det noen hundre tusener som kriger pga. religion. Religion er blitt brukt som alibi for å krige. Uten religion hadde man funnet på andre grunner. Målet er makt. Religion har i seg selv aldri oppfordret til krig. Tvert i mot har det forhindret MANGE konflikter gjennom tidene. Du har visst ikke peiling på hva GODT religion har gjort for MANGE MANGE mennesker.
0
hm
skrevet av karl, november 11, 2009
nei til islamisering av norge. Muslimene kan gå i kjole i midtøsten, trenger ikke dem her. send dem HJEM
0
Tror på meg selv
skrevet av Intelektuell, november 11, 2009
Kaller meg ikke relgiøs, av den grunn.
Forbud mot å blande politikk, og religion, kan være gjennomførbart.
Det vil riktignok ta lang tid, å få igjennom(særlig i midtøsten).
Det er faktisk mange, intelligente personer, som er religiøse.
0
Ateisme... en religion?
skrevet av Archimedes, november 11, 2009
Man kan også uten tvil kalle ateisme en religion.

Kjære Stein Harve: Hvis ateisme er en religion, da er det en hobby å ikke spille golf.

Påstanden din er latterlig - ateisme er intet annet enn fraværet av en bestemt oppfatning, og såvisst ikke tilstedeværelsen av en. En ateist er ikke kjennetegnet ved å tro på noe, men ved å ikke tro på det.

Still deg selv følgende spørsmål, så forstår du nok hva jeg vi frem til: Hvilken "religion" er det som er definert vet at man ikke tror på gjenfødelse? Det burde være blendende åpenbart at spørsmålet er meningsløst.
0
...
skrevet av Archimedes, november 11, 2009
til kunnskap : afghanistan og Irak har en av verdens største utappa oljefelt.

Kjære Troopical: For det første grenser ikke Afghanistan og Irak til hverandre i det hele tatt, tvert imot ligger Iran mellom dem. Så noe "felles" oljefelt har de ganske enkelt ikke.

For det andre har Afghanistan riktignok visse forekomster av olje og naturgass i de nordlige områdene, men dette er ikke per idag ansett som størrelsesmessig spesielt interessante funn.

Det som gjør Afghanistan interessant oljemessig er altså ikke forekomster i landet som sådanne, men ønsket om en oljerørledning fra de store forekomstene ved Kaspihavet, via Turkmenistan og Afghanistan, og til det indiske sub-kontinentet.
0
...
skrevet av Vidar, november 11, 2009
Hvis man satt opp et regnskap har nok religion har drept mange flere enn de har reddet.. (eller krig med religion som offisiell grunn) Ta gjerne med "Gott mit uns" på tyskernes beltespenner under krigen også.. Guder lar seg villig bruke. Rart de ikke er i stand til å forsvare seg selv i grunnen.
0
...
skrevet av Troopical, november 11, 2009
VIDAR: det er så lett å peke å skylde på relgion. Og ikke innsee hvilke feil du gjør selv..

Det skal du fåå lov å tro så mye du vil. Men sannheten er det er vestlig politikk som har ødelagt verden. Ikke relgion. PROPAGANDA har ødelagt huet til sånne som deg. til å tro relgion har skylda. Og peke på relgiøse folk som syndere..fordi det gjør det enklere for deg...

Sannheten er jo det er jo ikke relgiøse stater som er de største terroristene..

USA NORGE..ENGLAND..frankrike... Gå å studer historie.. se hvor alle disse landene er innblanda og selger våpen til..

Relgion selger ikke våpen.. det er vestens fabrikker som gjør det.

RElgion eller noen av de få relgiøse.. og jeg veit du sikter til muslimene...

ingen av dem lager våpen... KUN LAND som er såkalt demokratiske.. lager våpen og ammo..
0
...
skrevet av Troopical, november 11, 2009
KARL.. når ble det å gå i egne klær fra eget land RELGIØST?

SÅNNE NAZI tanker..begynner å komme fra igjen ja.
0
...
skrevet av Troopical, november 11, 2009
Vold mot vold går ikke, Hvordan kan en norsk soldat stå med våpen i hånda i et land som ikke ønsker soldaten velkommen. Og sammtidig påstå at de er der for fred. Det er urett. Håper enda flere soldater mister livet der nede.

FORDI De er der ikke for fred..... Det har aldri vær NATOS eller vestens interesse å skape fred.. De vil lage en unnskyldning til å innvadere å stjeøe naturressurser..
Å sette opp BENSIN PRISENE så SÅNNE mennesker som deg skal slite og betale mer skatt på bensin og tro det er over og ut.

Å HOLDE MENNESKER REDDE, får dem konstant til å støtte mot regjeringa og gjøre dem avhengig av regjeringa. Noe som fører til at de kan bestemme hva faen de vil når de vil... og du må bare godta det..

SÅNNE ideer finner du også i NAZI arkivene.
0
...
skrevet av Troopical, november 11, 2009
ARCHIMEDES:. jeg har aldri sagt at IRAK grenser til afghanistan.
0
Religion
skrevet av Petter, november 12, 2009
Hva har religion med kriger å gjøre ?? Men om man kunne velge bort noen religioner ville jeg anta at de fleste i venstlige verden kunne avstått fra ISLAMsmilies/cry.gif
Sikkert også 17 voldtatte kvinner i Stavanger
0
Dobbeltmoral
skrevet av anonym, november 12, 2009
Først kritiserer du andre livssyn for ondskap, så foreslår du å gjøre det samme som du kritiserer andre for. Hva er forsjellen på det og dobbeltmoral?

Hvorfor insinuere anklage mot dagens kristne for ugjerninger begått for hundrevis av år siden? ("De kristne har kriget, drept og voldtatt for å "misjonere". ") Det blir ikke bedre om dagens norske ateister anklages for ugjerningene begått i ateismens navn under Stalin og Mao - sistnevnte er den enkeltperson som har forårsaket flest tap av menneskeliv, langt mer under noen religion.
0
Rett og slett lei
skrevet av Lei, november 17, 2009
Ser at det ikke er så populært å være å kritisk her.

Man kan skylde på religion så mye man vil, men jeg mener at svaret finner man til slutt i seg selv; misunnelse, frykt, redsel etc. - i det hele menneskelige følelsesspekteret.

Kanskje det er i frykt skjult som Gud, terrorisme, masseødeleggelses våpen som ikke eksisterer etc. - som har skylden - ikke nødvendigvis "religion". Det er bare å skylde på noe annet og leve videre i sin lille opplyste boble.
0
Religion
skrevet av Tro er tro, november 17, 2009
Religion er overtro og har blitt motbevist gang på gang.
Det eneste religion har ført frem er krig og elendighet pga tro.
Man skal ikke tro man skal vite og alle med mer enn 70 i iq vet at religion er tøv.
0
IRONIIII
skrevet av l, november 17, 2009
"Det er jo uansett bare uinteligente mennesker som tror på slikt sludder"
"Dersom religion forbys tør jeg påstå at verden blir et fredelig sted over natten"
"Det måtte jo selvfølgelig innføres strenge straffer for dem som tror i det skjulte samt offentlig bålbrenning av religiølse skrifter"

Er det ingen som tar ironien i dette innlegget? Her er tittelen noe jeg er enig i, mens selve innlegget bruker ironi til å drite ut hvordan mange mennesker mener det bør gjøres. Det er jo umulig å fjerne all religion. Ved bålbrenning av religiøse skrifter beveger vi oss jo lenger tilbake i tid, enn fram. Skjønner ikke hvorfor ingen ser ironien her?
0
RELIGION FYSJ OG FEI !!!!!
skrevet av Henrik, november 17, 2009
Religion er roten til mye vondt her i verden, og ikke minst et Mekka for avvikere.
Det krangles over hvems Gud er den rette og Allah Damnit om Muhammed blir tegna som en litt artig type med lua på snei. Fyyyysj og fei da blir det krig og død for blasfemi. Men kristendommen er ikke noe bedre den heller. Hadde et vennepar hvor fruen var tidl skilt og med ny mann ville døpe deres lille datter i kirka men fikk avslag pga at hun var skilt. ?????? Dooooh Det står skrevet i bibelen La alle barn komme til meg og stans dem ikke..... Homofili har jo også vært bannlyst i kirken.
Og ingen er så dømmende som kristne. Fyyyyyyy hedninger.
Alle religioner har sin styggedom og det er jo ikke rart man får fremmedfrykt som blir til "rasisme" når man har lov og drepe for Muhammeds ære har blitt "tukla" med i en dansk avis (en norsk en og om jeg ikke husker feil)

Og jeg tror faktisk det hadde vært langt færre kriger i verden om det ikke hadde vært religion.

Lever kun med en leveregel jeg og den mener jeg man kommer MEGET langt med
- Gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre mot deg !

Skål godtfolk om man har en fredelig religiøs eller hedensk aften


0
Avskaff religiøse regler ikke selve religionen
skrevet av Kapitalismen vinner, november 17, 2009
Tror nok ikke avskaffelse av selve religionen er løsningen, men heller se på hvordan man tolker de forskjellige skrifter. Religionene er jo i utgangspunktet laget for at man skulle kunne øyne ett håp i elendige tider. Maktsyke mennesker har i stedet trykket de religiøse skrifter til brystet og forkynt de for analfabeter og meningsfattige mennesker. Som igjen har gått 5 på kun for de selv skulle få det bedre

Tror religionen kommer til å avskaffe seg selv til fordel for kapitalismen. Men spørsmålet er selvfølgelig om hvor lang tid det vil ta.

En gang i fremtiden vil vi alle atter springe nakne rundt i fred og harmoni.
Egoismen øker og da vil ikke behovet for å tru så veldig mye på noe annet enn seg selv gjelde. Selvfølgelig med bankkortet god plassert i sprekken der bak, for uten klær er det vanskelig å bære noe med seg.
0
Rett og slett lei
skrevet av Lei, november 17, 2009
Skjønner jo at det er ironi, men det er ikke innlegget som er saken her - det er alle de håpløse kommentarene som popper opp.
0
Uenig
skrevet av Marthe, november 17, 2009
Hvordan kan du si noe sånt? Hadde det ikke fantes religion, ville hitler, og andre idioter, bare funnet en annen unnskyldning på sin maktsyke. Religion er noe som er her, enten du vil eller ei. Hadde ønsket ditt blitt oppfylt, hadde verden blitt et verre sted, med svakere mennekser. Du kan ikke fjerne forskjeller mellom oss mennesker, for å gjøre det et "bedre sted". Vi trenger sterke, stolte mennesker som tror på det de vil. Det er utrolig FREKT av deg og si at religiøse mennesker er uintelligente! Det er du som er uintilligent som kan si noe sånt, uten å vite åssen det er å ha et forhold til gud. hadde du hatt det, ville du aldri sagt noe slikt. har så mye jeg vil si, men jeg mener at du TAR SÅ FEIL.
0
religion
skrevet av asdf, november 17, 2009
Min "religion" er Richard Dawkinssmilies/kiss.gif
0
Religion har ingenting med denne saken å gjøre
skrevet av Våkn opp!, november 18, 2009
Det er ingen religion involvert når den amerikanske stat velger å drepe sine egne ved å jevne 3 bygg i new york med jorden.

når nå 83% av befolkningen i usa er av samme oppfattning, så må dere våkne opp..
0
...
skrevet av Skeptikeren, november 18, 2009
Vel, syns du virker litt ekstrem på visse steder, som f.eks. måten du vil at religion skal forbys og hvilke metoder som skal brukes for å opprettholde dette.
Ja, religion er grunnen til at det er mange kriger her i verden, men mye av det spiller også på ren makt. Jeg er selv ingen troende, men jeg har absolutt ikke noe i mot religiøse personer, bare de holder sin religion for seg selv og ikke prøver å presse andre personer inn i sin religion.
0
Send ein nuclear warhead og bli ferdig med saken:P
skrevet av FREEDOMFIGHT94, november 27, 2009
``(Jeg visste fra starten dette er en krig NATO , norge USA aldri kan vinne.) `` Troopical november 11, Det er så utrolig negativt og naivt å tenke at Verdens største og mest slagkraftige militærmakt (NATO) ikke kan slå de mullane med AK-47 i midtøsten -.- . Husk på at taliban har mistet 23000 å de har ca.7500 av sine medlemmer igjen. Mens Nato har mistet 3500 soldater av 110.000 så hvem leder ? jo NATO!! men det er bare typisk det at vesten begynner å grine vær gang vi mister 1 soldat !!! altså jeg skjønner at familien blir opprørt men den gutten/dattera har faktisk tatt valget om å bli soldat å da ska vi vel ikke trekke oss ut så de døde forgjeves!! -.- eller skal vi!?!?! Nei trapp opp tusenvis og bli ferdig med det vi har 28000 tusen aktive soldater i hæren, det er egentlig ikke noe problem å trappe opp for norge med alle de oljepengene! men for den rød-grønne naive saueflokken som trur at olja forsvinner om 10 år så er det nok det :/ . så sier bare, Stem FRP så får vi litt fart i landet her ^^
0
How many ears must one person have before he befor he can hear people Cry (Fra låten - Blowing in the wind )
skrevet av Lise Tollefsen Slembe, januar 07, 2010
Og her min oppriktige mening om at all vold og drap av barn i verdens land, deriblant Afghanistan må stoppes og at enhver må bidra med å få stoppet all unødig krig om pågår!

Lise Tollefsen Slembe
Borgerrettighetspartiet (BRP)
og HULK (help for youth in serious lifecrise)

Skriv kommentar
mindre tekstfelt | større tekstfelt

busy

Sist oppdatert (fredag 16. mai 2014 02:35)

 
Banner
Bloggurat Blogglisten Twingly BlogRank